YENİ MÜŞTERİ

Yeni müşteri kazanmak yada rakipten kazanmak istiyorsanız rekabetin önüne geçmeli ve hızlı hareket etmelisiniz. Satış modelleri pazar eğilimine uymalıdır ve ekip esnek olmalı ve dinamik bir pazara duyarlı olmalıdır. Gerekli tüm kaynaklar şirket içi olmayabilir, ancak azami verimliliği sağlamak için belki de olmamalıdır.

PORTFÖY YÖNETİMİ

Pazarlama yöntemlerinin altüst olduğu bir dönem yaşıyoruz. Müşteriler, kişisel düzeyde kendileri ile hızlı ve kolay bir şekilde bağlantı kurabilen ürün ve hizmet sağlayıcılar arıyorlar. Yüksek gelir getiren müşterilerinize sıradan muamelesi yaparsanız rakiplerinizin ilk hedefi olan bu müşterileri kaybetme riskini arttırmış olursunuz.

MEVCUT MÜŞTERİ

Yönlendirmeli satış yönetimi satış verimliği için en önemli saha satış araçlarındandır. Müşterilerinize e-mail gönderebilirsiniz yada arayabilirsiniz. Ancak hiçbir satış kanalı yüzyüze satışın sıcaklığını ve verimliliğini yakalayamaz.

GERİ KAZANIM

Rekabet her zaman olacak. Rakipler müşterilerinizi kazanmak için stratejiler geliştirecek. Bir şekilde sizden ayrılan müşterilerinizi geri kazanmak yeni müşteri kazanmaktan daha pahalı olsa da rekabette öne geçmek için sizden ayrılan müşterileriniz için kaynak ayırmalısınız.